0-3 till 4-3, vad händer Malmö!?

Första perioden:

0-1 Donald MacLean

0-2 Lucas Sandström

0-3 Kim Staal



Andra perioden:

VAD HÄNDER!?



Tredje perioden:

VAD HÄNDER!?




Nej Malmö detta måste förbättras tills söndag asså! Jag såg tyvärr inte matchen på S24 som jag engtligen skulle ha gjort, för min pappa hade gjort nått så nu kan jag inte se matcher på S24 längre. men jag har som tur Anna till hjälp där som kan ge rapport! Jag tänker inte säga så himla mycket om matchen mer än att det är ganska så dåligt och tappa en 0-3 ledning till 4-3. Mer säger jag dock inte.



+ till malmö då? Tja, det var väl att Mackan gjorde det säkert bra som han alltid gör, så jag tror knappast det var hans fel. Men sen vill jag även nog säga såhär: ÄNTLIGEN! Ja äntligen så fick Lucas Sandström sätta en puck! Jag har sett honom spela som FAN där ute på isen, kämpar och visar allt vad han kan, men han har inte fått in den, men nu fick han äntligen det, och grattis till det Lucas!:)



Därmot angående S24 så måste jag tacka min big sis som fixade matchen till mig idag som jag dock inte kunde se, men jag vill ändå tacka henne! Älskar dig massor!



Men nu ska vi inte tänka så himla mycket på denna förlusten utan bara köra vidare och tänka på att vi har en hemmamatch på söndag mot Troja/ljungby. Och vad sägs om att boka biljetter till den matchen, för nu tycker jag gott och väl att folk ska komma trots förlusten idag. För jag menar att vi kan inte vinna ALLA matcher, utan vi kommer vinna och vi kommer förlora matcher, men det är speciellt hemmamatcherna vi ska ta och vinna, så vill ni stötta och ge kärlek till killarna så ge er in på ticnet eller köp biljett på plats i Malmö Arena! För nu ska vi se till och vinna dessa två hemmamatcher som kommer! Men först och främst på söndagens match. SÅ BOKA!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dig massa me pussssssssssssssssss

2009-11-27 @ 23:03:39
Postat av: Erika

Älskar dig meest gumman

2009-11-27 @ 23:48:36
URL: http://malmoredhawksbruden.blogg.se/
Postat av: bästisen <3

malin älskar sin tös erika ännu mera o räknar ner dagarna :) Sammanlagt 112 dagar kvar älskar dig min underbar tös <3

2009-11-28 @ 01:04:19
Postat av: Erika

Hehe man längtar stort till sin födelsedag:) Ikaah älskar sin biig sis ännu mera!<33

2009-11-28 @ 11:49:06
URL: http://malmoredhawksbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0