Malmö 3-1 Sundsvall!

Johan Svensson fick göra sin första debut i hela 60 min. Och inte gjorde han en dålig match inte, utan han gjorde det så j*kla bra så han nästan fick hålla nollan, men tyvärr så fick Sundsvall in pucken på vad det såg ut som en styrning, men han skötte sig så otroligt fint i målet. Och nu känns det mycket bättre när man vet att man har två bra målvakten inför ett playoff som kommer nästa vecka! Men först och främst var det nog inget som hotade till att Sundsvall skulle ta och vinna i Malmö Arena. Dock kom inte första målet förrens i slutet av första perioden. Mållöst i andra och sen kom resten av målen i 3:e perioden och 3 poäng till Malmö!



* Sittplats vart tog ni vägen? Ganska så segt på sittplats var det igår, så hoppas på förbättring mot AIK på söndag och sen i play off! :)

* Jag kan bara säga er att en trupp som denna ska man ligga bland topp 3 ja, men eftersom målsättningen är att bli bättre än förra säsongen så har dom klarat av den målsättningen, för vi ligger ju på play off på en femte plats.

* 4:a? 5:a? Jag hoppas verkligen på en 4:e plats när grundserien är slut, men jag tror mycket att det blir på en 5:e plats ändå.



Mina spelare att ha koll på:

Johan Svensson - Fick göra sin första debut i hela 60 min och gjorde det hur bra som helst. Tyvärr släpper han in ett mål. Men hur lätt e det och ta ett skott som blir en styrning? Inte direkt lätt. Men sen tyckte jag ändå att Sundsvall inte var så speciellt farliga med sina skott, för det såg nästan helt lätt ut för Johan.
Vi i klacken kallade honom till att dansa för oss, men istället för att dansa som Mackan brukar göra så hjulade Johan istället och det var bara så klockrent snyggt! :)


Tomas Wallgren - Walle, Walle, Walle, du är nära i många matcher nu, men nu vill den inte ens sitta i målet. Men annars en bra match av han och hoppas den sitter antingen mot Mora eller AIK, eller varför inte mot båda!:)



NU TAR VI 3 NYA OCH FINA POÄNG MOT MORA BOYS!

Kommentarer
Postat av: MW

Ja den vill tyvärr inte in :F Det kommer

2010-03-04 @ 18:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0