Mora 5-3 Malmö!

Jag såg matchen på S24 och jag tyckte inte det var en dålig match direkt, utan jag tyckte att 1 och 2:a perioden var riktigt bra. För sen föll allt i 3:e perioden.  Och hade inte Malmö förlorat denna matchen så hade vi åkt upp på 4:e plats eftersom Almtuna förlorade sin match igår. Men vi kan ju alltid hoppas att dom förlorar imorgon med och vi vinner imorgon, för då blir vi ju 4:a! Så imorgon är det bara och ta nya tag mot AIK boys!




* Det var tydligen tryck mot biljetterna imorgon och typ mot en 6000 (kanske fler nu), så ska vi säga nåt på 8000 imorgon kanske? :)


* Varför inte testa Johan Svensson imorgon mot AIK?


* Sista matchen i grundserien imorgon, innan det är dags för playoff spel för Malmö! Kom och stötta laget NU!!!


* Jag förstår inte varför dom ska ta och höja priserna, ståplats 180 och bara sittplats kommer kosta 350 eller hur det nu va, bara det är svinit pris. Det kommer inte mer folk bara för man höjer priser, det blir rättare sagt mindre då. Men blir det inte mycket folk i playoff så vet vi alla ju varför.



Mina spelare att ha koll på:

Markus Svensson - Var bra i matchen faktiskt efter att ha fått vila mot Sundsvall i onsdags då det var Johan Svensson som fick visa upp sig för hemmapubliken och göra sin debut i hela 60 min. Men igår var det Mackan i målet igen. Och vid 3-2 målet som Mora får ska ju bara han ta det, men samtidigt så gjorde Mackan fina räddningar och räddade till och med en bra straff som Mora fick. Men är det bra om Mackan står imorgon eller ska man låta Johan S få stå och låta Mackan vila inför ett playoff som kommer. Vi får se vad tränarna vill göra helt enkelt!


P.S Och har ni ingen möjlighet ALLS och komma och stötta killarna nu imorgon och ni har viasat hockey, så kolla då där, för matchen sänds i tv.

Sändningen: Kl 15:45.
Nersläpp: 16:00 i Malmö Arena.

NU STÖTTAR VI VÅRA BOYS IMORGON TILL 3 POÄNG!!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0