Tack för säsongen Malmö & silly season igång!

Trots att det inte blev kvalserien så vill jag tacka Malmö för en jätte fin säsong och vi klarade av och nå det ville denna säsongen. Vilket är väldigt stort efter allt som hände förra säsongen. Vi blev alltså 8a förra säsongen efter ha tagit 9 raka segrar, sen föll vi som sagt uppe i Leksand i sista matchen, vilket var väldigt tråkigt, men denna säsongen blev vi 5:a och fick spela playoff, men kom inte längre sen. Men jag är ändå nöjd trots ingen kvalserispel, jag vet att jag är lite sen med att säga detta, men bättre sent än aldrig, ellerhur;)

P.S Nu satsar vi för nästa säsong istället Malmö Redhawks! :)


Silly season igång!

Det är inget jag jätte mycket gillar att det är silly sesaon dags, men samtidigt är det kul och se vad det är för trupp man kommer få till nästa säsong! :)



återigen, ett stort tack Malmö för en fin säsong och säsong 2010/2011 kommer vi igen och denna gången till kvalserien, får man ju allt hoppas på! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0